Kohta se alkaa

Kohta se alkaa

Materiaaleihin tutustutaan, vapaaehtoisia kysellään, tapahtumia suunnitellaan ja lippaat kaivetaan esille. Sunnuntaina se alkaa. Meinaan 2016 vuoden Yhteisvastuukeräys.

Yhteisvastuukeräys auttaa hädänaliasia syntyperään, uskontoon tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta Suomessa ja kehitysmaissa. Tänä vuonna Yhteisvastuukeräyksen rahat käytetään nuorten syrjäytymisen ehkäisemiseksi niin Suomessa kuin Ugandassa. Suomessa yhteistyökumppanina toimii Suomen Partiolaiset ja Ugandaan avun vie Kirkon Ulkomaanapu.

Täällä Kellokoskella päätimme tempaista oikein kunnolla heti alkuun. Su 7.2. aloitamme klo 11 messulla, jonka jälkeen jatkamme suoraan perheiden yhteisvastuutapahtumalla ja illalla on vielä mahdollisuus tulla konserttiin kirkkoon.

Eikä se tähän lopu vaan seuraavalla viikolla keskiviikkona ja perjantaina voit nähdä iloisia lipaskerääjiä yhteisvastuuliiveissä K-Supermarketin edessä.

Kaikki tuotto tapahtumista ja lipaskeräyksestä menee nuorten auttamiseksi.

Tiina Penttilä