Tule mukaan toteuttamaan!

Tule mukaan toteuttamaan!

Tule mukaan tekemään, toimimaan ja toteuttamaan itseäsi nuori tai nuori aikuinen!

Nuorisotyössä jokaisella on tilaa toimia, tehdä ja toteuttaa itseään omien taitojen ja kiinnostuksien mukaan. Kerro meille mikä voisi olla sun juttusi tai haaveesi päästä järjestämään ja tekemään Tuusulan nuoressa seurakunnassa!

Kerro, mitä juuri sinä haluaisit päästä tekemään!?

Onko se jotain, mitä voisit tehdä nuortenilloissa tai iltakirkoissa vai jotain ihan muuta? Onko toiveissasi esimerkiksi pitää hartaus nuortenillassa, ryhtyä vetämään nuorten ryhmää, päästä toteuttamaan luovia tai muita kykyjäsi (musiikki, taiteilu, kirjoittaminen, urheilu, valokuvaus, näytteleminen, esiintyminen, ruuanlaitto, leipominen tms.), tehdä retki jonnekkin, auttaa tai ilostuttaa heitä ketkä sitä tarvitsisi tai päästä tekemään jotain muuta uutta yhdessä muiden kanssa?

Laita mukaan yhteystietosi, niin pystymme ottamaan sinuun yhteyttä ja vastaamaan.

Kerro lyhyesti kuka olet ja mitä haluaisit päästä tekemään tai järjestämään?
Nimi
Ikä