Sanan ja rukouksen ilta
Sininen ruiskukka oranssia taustaa vasten

Sanan ja rukouksen ilta

Sanan ja rukouksen iltamessuissa kuunnellaan sanaa, rukoillaan yhdessä ja lauletaan. Voit myös tulla keskustelemaan omista asioistasi sielunhoitajien kanssa. Illoissa on ehtoollinen. Illat 23.1. alkaen parillisten viikkojen tiistaisin.

Ylistystä, Jumalan sanaa ja esirukousta klo 18.30 seurakuntakeskuksessa. Illan jälkeen kahvitarjoilu.

Tilaisuudet järjestetään yhteistyössä Hengen Uudistus Kirkossamme ry:n kanssa. Liike mm. korostaa Pyhän Hengen, armolahjojen, rukouksen ja yhteyden merkitystä kristillisten kirkkojen, yhteisöjen ja yksityisten kristittyjen elämässä.

Illat jatkuvat keväällä 23.1.2024 alkaen joka toinen tiistai (parilliset viikot).

Tulevia tapahtumia

Ti 19.3.2024 18:30
Tuusulan kirkko
Ehtoollinen, ylistysmusiikkia, kohtaamiskahvila, mahdollisuus esirukoukseen. Puhumassa Liisa Pura ja Katriina Reponen. Ylistyksessä Wanhat Herrat. Mukana seurakunnan pappi ja Heljä Markkula

Tuusulan kirkko, Kirkkotie 34, 04310 Tuusula
Ke 27.3.2024 18:00
Kotikirkko - Armo (Monitoimitila)
Jeesus ja Minä -illat ovat mahdollisuus pohtia omaa elämää ja ottaa selvää, miksi Jeesus on niin keskeinen henkilö kirkossa. Mitä annettavaa Jeesuksella on sinulle?

Illassa vuorottelevat keskustelu, opetus ja hyvä musiikki. Iltojen vierailijana on laulaja-pastori Kalle Virta Kansan Raamattuseurasta.

Jeesus ja Minä -illat kerran kuukaudessa kevään ajan. Maaliskuun aiheena Kärsimys ja kärsivä Jeesus.

Ti 2.4.2024 18:30
Seurakuntakeskus - Tähtitaivas (Seurakuntasali)
Ehtoollinen, ylistysmusiikkia, kohtaamiskahvila, mahdollisuus esirukoukseen. Puhumassa Joonas Mähönen LoveStory-seurakunnasta. Ylistyksessä Aki ja Tytti Lankinen. Mukana seurakunnan pappi ja Heljä Markkula

Ti 16.4.2024 18:30
Seurakuntakeskus - Tähtitaivas (Seurakuntasali)
Ehtoollinen, ylistysmusiikkia, kohtaamiskahvila, mahdollisuus esirukoukseen. Puhumassa Teija ja Markku Veilo, ylistyksessä Wanhat Herrat. Mukana seurakunnan pappi ja Heljä Markkula

Ke 17.4.2024 18:00
Kotikirkko - Armo (Monitoimitila)

Jeesus ja Minä -illat kerran kuukaudessa kevään ajan. Huhtikuun aiheena on Kuoleva ja kuolematon Jeesus.

Ti 30.4.2024 18:00
Seurakuntakeskus - Tähtitaivas (Seurakuntasali)
Ehtoollinen, ylistysmusiikkia, kohtaamiskahvila, mahdollisuus esirukoukseen. Puhumassa Utti Hietala Armonvirrta-seurakunnasta. Ylistyksessä Helena Kotivuori. Mukana seurakunnan pappi ja Heljä Markkula

Ti 14.5.2024 18:30
Seurakuntakeskus - Tähtitaivas (Seurakuntasali)
Ehtoollinen, ylistysmusiikkia, kohtaamiskahvila, mahdollisuus esirukoukseen. Yllätyspuhuja. Mukana seurakunnan pappi ja Heljä Markkula

Ke 15.5.2024 18:00
Kotikirkko - Armo (Monitoimitila)

Jeesus ja Minä -illat kerran kuukaudessa kevään ajan. Toukokuun aiheena on Tunteet ja tunteva Jeesus.

Ti 28.5.2024 18:30
Seurakuntakeskus - Tähtitaivas (Seurakuntasali)
Ehtoollinen, ylistysmusiikkia, kohtaamiskahvila, mahdollisuus esirukoukseen. Puhumassa pappi Yrjö Niemi Hämeenlinnan seurakunnasta. Ylistyksessä Reijo Ikonen. Mukana seurakunnan pappi ja Heljä Markkula