Palmusunnuntaina radiojumalanpalvelus Tuusulan kirkosta
Kuvassa on tyhjä Tuusulan kirkko

Palmusunnuntaina radiojumalanpalvelus Tuusulan kirkosta

Palmusunnuntaina 5.4. on mahdollista osallistua Tuusulan kirkon jumalanpalvelukseen radion äärellä kotisohvalta käsin. Jumalanpalvelus radioitiin ilman läsnä olevaa seurakuntaa ja on edelleen kuultavissa Yle Radio 1 -kanavalta.

Toteuttajat

Jumalanpalveluksessa

• Saarnaa kirkkoherra Ulla Rosenqvist.
  • Liturgina toimii pappi Lauri Seppänen.
  • Musiikista vastaavat kanttorit Erja Hartala, Tuula Saarensola ja Eero Hartikainen.
  • Tekstejä ovat lukemassa Irja Rättö ja Esko Makkonen.

Virret ja rukoukset

Voit halutessasi etsiä virsikirjasta jo etukäteen seuraavat jumalanpalveluksen virret ja rukoukset:
60:1-4 Soi kunnia ja kiitos
706  Oi sinä kaikkein armollisin
716  Jumalan isämme
15  Tiellä ken vaeltaa
61 Ken tahtoo käydä Herran askelissa
921 Leipä elämän
54 Nuori neitsyt Maria

Jumalanpalvelusta ei striimata

Tätä jumalanpalvelusta ei striimata verkkosivuille. Jatkossa muut jumalanpalvelukset tulevat jälleen striimattuina tai tallenteena ja ovat katsottavissa tästä linkistä.

Kolehtikohteena Suomen Lähetysseura

Jumalanpalveluksissa oli tarkoitus kantaa kolehti Suomen Lähetysseuralle. Kolehdin sijasta voit osallistua Suomen Lähetysseuran kautta keräykseen, joka tukee tälle sunnuntaille suunniteltua kohdetta.

Kouluttautuminen on tehokas keino taistella köyhyyttä vastaan ja ihmisoikeuksien puolesta. Osallistumalla tuet syrjäytettyjen lasten ja nuorten koulunkäyntiä ja opiskelua sekä edistät sukupuolten välistä tasa-arvoa kouluttamalla naisia ammatteihin mm. Senegalissa, Etiopiassa, Taiwanilla ja Laosissa.

Lähetä tekstiviesti KOLEHTI10 (10 €) numeroon 16155 tai lahjoita haluamasi summa MobilePayllä numeroon 63500. Voit lahjoittaa myös verkossa osoitteessa suomenlahetysseura.fi/kolehti

Keräysluvat: Manner-Suomi RA/2020/3, voimassa 3.1.2020–31.12.2020, myönnetty 3.1.2020, Poliisihallitus. Ahvenanmaa ÅLR 2019/6111, voimassa 2020, myönnetty 13.8.2019 Ahvenanmaan maakuntahallitus.