Nukketeatteri Pelikaani

Nukketeatteri Pelikaani

Nukketeatteri Pelikaani on vuonna 2018 Tuusulan seurakuntaan perustettu nukketeatteriryhmä. Ryhmäläiset ovat seurakunnan työntekijöitä ja työskentelevät kasvatuksen parissa.

Tuuvan ja Tiituksen jouluinen kokkiohjelma

Maalaismartta

Maalais-Martta ensiesitettiin marraskuussa 2020. Esitys jatkaa venäläissävytteisten tarinoiden sarjaa, sillä näytelmä pohjautuu löyhästi Bernadetten Varenka kirjaan.

Kadonnut urkupilli

Kadonnut urkupilli on urkusatu koko perheelle.

Sadussa urkupilli Upi-trumpetti lähtee omille teilleen. Hän aiheuttaa hämmennystä Risto Kirkonrotan kanssa. Upia etsivät urkuri ja urkujen huoltaja, sillä urut eivät toimi ilman urkupilliä. Tule katsomaan miten tarinassa lopulta käy!

Urkusadun esittää Tuusulan seurakunnan Nukketeatteri Pelikaani. Uruissa on kanttori Antti Vilkko.

Pitkäkorvien mäenlasku

Pitkäkorvien  mäenlasku -nukketeatteriesityksessä kani päättää lähteä pulkkamäkeen. Kaikki ei kuitenkaan suju ihan hyvin. Onneksi mutkistuneeseen tilanteeseen löytyy ratkaisu.

Mukavia hetkiä nukketeatteri Pelikaanin parissa!

Pitkäkorvien joulu

Hyvää joulua kaikille nukketeatterin ystäville.

Suutari-Martti

Pelikaanin ensimmäinen esitys Suutari-Martti sai ensi-iltansa huhtikuussa 2019. Alunperin tarina on ranskalainen kansansatu, jonka Leo Tolstoi teki kuuluisaksi. Pelikaani sovitti siitä oman näköisensä version.

Pelikaani lentää luoksesi

Nukketeatteri Pelikaani esiintyy erilaisissa seurakunnan tilaisuuksissa, vierailee päiväkodeissa ja kouluilla.

Mikäli olet kiinnostunut esityksistämme, ole meihin yhteydessä.

Leena Pitkäniemi
**@**