Koululaisten iltapäivätoiminta
Lapsia liukumäessä

Koululaisten iltapäivätoiminta

Koululaisten iltapäivätoiminta on tarkoitettu ensisijaisesti ensimmäisen luokan oppilaille. Kerho kokoontuu Kellokosken seurakuntakodilla (Männistöntie 5)

Iltapäivätoimintapaikan hakeminen lukuvuodelle 2024-2025

Ekaluokkalaisten kouluun ilmoittautuminen on jo käynnissä ja pienten koululaisten yksinäiset iltapäivät mietityttää monia perheitä. Nyt pääset ilmoittautumaan Tuusulan seurakunnan koululaisten iltapäivätoimintaan Kellokosken seurakuntatalon syksyn 2024 iipparyhmään.

Kevään -24 iipparyhmään voi hakea tästä linkistä.

Aikuinen mukana koululaisen iltapäivässä

Iltapäivätoiminta tarjoaa turvallisen iltapäivän ja aikuisen läsnäoloa pienille koululaisille. Haluamme tukea kodin ja koulun kasvatustoimintaa.

Iipassa painottuvat

• lapsesta välittäminen
  • kristillinen arvopohja
  • yhteistyö vanhempien kanssa
  • monipuolinen ja laadukas toiminta
  • koulutetut työntekijät

Lapsen sosiaalisen ja eettisen kasvun tukeminen ja osallisuuden edistäminen lapsen uudessa elämänvaiheessa on tärkeää.

Iltapäivä kuluu touhutessa

Kerhotoiminta on luonteeltaan vapaamuotoista. Me pelaamme, leikimme, luemme, askartelemme ja ulkoilemme. Teemme siis sellaisia asioita, mitkä tuntuvat pienestä koululaisesta mukavilta ja rentouttavilta koulupäivän jälkeen.

Maksu koululaisten iltapäivätoiminnasta

Kerhomaksu on 70€ koko kuukaudelta ja 40€, jos kerhopäiviä on 1-10. Hintaan sisältyy välipala. Lapset on vakuutettu toiminnan ja kerhomatkan ajaksi.

Lisätietoja

Lisätietoja iltapäivätoiminnasta voi kysyä suoraan kerhopisteestä p. 040 778 9181 tai

Satu Lintunen
varhaiskasvatuksen työalavastaava