Jokelan kirkon purkutyö etenee, käynti uurnalehtoon on suljettu to 27.1.
Jokelan punatiilinen kirkko uurnalehdosta kuvattuna

Jokelan kirkon purkutyö etenee, käynti uurnalehtoon on suljettu to 27.1.

Käynti Jokelan uurnalehtoon on suljettu myös to 27.1. Jokelan kirkon purkutyön takia.

Jokelan kirkon purkutyö on edennyt siihen vaiheeseen, että kirkon uurnalehdon puoleinen pääty puretaan 26.-27.1.22.

Urakoitsija poistaa kirkon päätyseinän vieressä olevien hautojen lyhdyt ja palauttaa ne paikoilleen seinän purkamisen jälkeen.

Seinää ei pureta kokonaisuudessaan. Tarkoituksena on säästää osa seinästä eräänlaisena muistona Jokelan kirkosta.

Turvallisuussyistä pyydämme välttämään vierailuja uurnalehdossa kyseisenä päivänä.

Tavoitteena on, että uurnalehdon sisäänkäynti on normaalisti käytössä jälleen perjantaina 28.1.22.

Pahoittelemme purkutyöstä aiheutuvaa vaivaa.

Urakoitsija työskentelee klo 7-20 maanantaista torstaihin. Perjantaisin ei pääsääntöisesti työskennellä. Purkutyö valmistuu tammikuun loppuun mennessä.

Seurakuntalaisille varataan mahdollisuus hakea purkutyömaalta muistoksi Jokelan kirkon ulkoverhouksen tiiliskiviä. Tiedotamme myös tästä ajankohdasta myöhemmin.

26.1.2022