Verkkotiimi

Verkkotiimi

Tule mukaan tekemään sisältöä verkkosivuillemme ja sosiaaliseen mediaan.

Meistä olisi hienoa, jos sinä tulisit tekemään sisältöä uusille verkkosivuillemme tai sosiaaliseen mediaan.

Pidätkö kirjoittamisesta?

Sivuilla uutisoidaan seurakunnan toiminnasta. Haluaisitko kirjoittaa ennakkojuttuja tai matkakertomuksia eri tapahtumista?

Toinen vaihtoehto on liittyä blogirinkiimme. Meillä on yhteinen blogi, jossa työntekijät ja seurakuntalaiset voivat jakaa ajatuksiaan. Toivomme että kirjoituksissa on positiivinen, kristillinen pohjavire. Koska kyse on yhteisblogista, voimme sopia kirjoitusvuorot jokaiselle sopivaksi.

Otatko mielelläsi valokuvia?

Tuoreita valokuvia tarvitaan aina. Kuvat voivat olla tapahtumista, tai ne voivat olla kuvituskuvia, tunnelmakuvia tai hartauskuvia. Miksei kuva voisi myös ottaa kantaa tai herättää keskustelua?

Ovatko videot sinun juttusi?

Videonpätkät voivat olla toiminnan esittelyä ja omaa lyhytelokuvatuotantoa. Hankimme välineet videointiin tämän vuoden aikana.

Piirrätkö aina kun saat kynän käsiisi?

Voimme käyttää verkkosivuilla myös sarjakuvia, maalauksia, grafiikkaa.

Jotain ihan muuta

Jäikö jotain tärkeää puuttumaan? Kerro omat ajatuksesi niin mietitään niitä yhdessä.

Koulutusta

Järjestämme koulutusta tarpeen mukaan innokkaille verkkotiimiläisille.

Toivottavasti lähdet rohkeasti mukaan verkkotiimiimme. Ota yhteyttä viestinnän työntekijöihin.