Ilmoittautuminen 2024

Tuusulan seurakunnan rippikoulut

Vuoden 2024 rippikouluihin ilmoittautuminen päättyi 8.10.2023. Julkaisimme ryhmäjaon 31.10. Järjestelmämme ruuhkautui ja tieto ryhmästä tuli nuorille ja perheille pitkin päivää, eikä samaan aikaan kaikille. Mikäli teillä on kysyttävää ryhmäjaosta olkaa yhteydessä. **@**

Tuusulalaiset hakevat TÄSTÄ!

Myös kirkkoon kuulumattomat ja muiden seurakuntien jäsenet voivat hakea Tuusulan seurakunnan ripareille. Tuusulan seurakunnan jäsenet ja kirkkoon kuulumattomat tuusulalaiset ovat kuitenkin etusijalla leiripaikkoja jaettaessa.
Ulkopaikkakuntalaisia otamme mukaan, mikäli ryhmässä on tilaa.

Muualla kuin Tuusulassa asuvat Hae TÄSTÄ!

Muiden seurakuntien ja järjestöjen rippikoulut

Jos olet Tuusulan seurakunnan jäsen, ja aiot käydä rippikoulun muualla kuin Tuusulan seurakunnassa, sinun tulee ilmoittaa asiasta meille. TÄSTÄ!

Lisätietoja rippikouluista

Janne Hollo
rippikoulupastori
**@**

Ruotsinkielinen rippikoulu

Tuusulan seurakunnan jäsenet voivat halutessaan osallistua Vanda Svenskan järjestämään ruotsinkieliseen rippikouluun. lmoittautuminen ja lisätietoja: www.vandasvenskaforsamling.fi.