Parisuhde
Pariskunta pitää toisiaan sormista.

Voimaa ja valoa läheisiin suhteisiin

Aito, lämmin ja läheinen ihmissuhde luo turvaa ja on tärkeä osa omaa hyvinvointia. Läheisyys ja yhteys toiseen tapahtuu vuorovaikutuksessa.

Haluamme olla mukana tukemassa ihmisiä sekä oman hyvinvoinnin että ihmissuhteiden hoitamisessa.

Ihmissuhteissa ei aina ole helppoa. Joskus se tärkeinkin suhde voi ajautua kriisiin. Toisinaan tuntuu, ettei omat neuvot ja yritykset riitä. Silloin on hyvä hakea apua.

Perheasiain neuvottelukeskus

Perheneuvonta.fi on Järvenpään, Keravan ja Tuusulan seurakuntien yhteinen maksuton neuvontapalvelu perheille ja pariskunnille. Kirkon perheneuvonta on ammattilaisten keskusteluapua parisuhteen ja perheen kysymyksissä sekä elämän kriisitilanteissa.

Joskus jo pysähtyminen tärkeän asian äärelle vie hankalassa tilanteessa eteenpäin. Alla olevista linkeistä löydät tietoa ja työkaluja ihmissuhteiden ja parisuhteen hoitamiseen.

Apua verkossa

Ilmainen nettiparisuhdekurssi

Pari Tunnetta -parisuhdekurssi

Väestöliitto

Tunnekeskeinen parisuhdekurssi Hyväkysymys.fi

Kataja ry

Parisuhdekeskus Kataja - Parisuhdetyön asiantuntija- ja kansalaisjärjestö

Uusperheasiaa

Suomen Uusperheiden Liitto

Rakkausklinikka

Rakkausklinikka Terve.fi -sivustolla.

LoveBlogi

Krista kirjoittaa sivuillemme LoveBlogia. Löydät kirjoitukset sivun alalaidasta.

Krista Niemeläinen
seksuaalineuvoja, kasvatustyöntekijä
**@**

Eliisa Winberg