Valinnan vaikeus

Valinnan vaikeus

Tällä hetkellä Tuusulan seurakunnassa eletään aikaa, jolloin kesätyöntekijöiden valintaprosessit ovat täydessä vauhdissa. Näin isossa seurakunnan lähes koko ajan on jos jonkinlaista rekrytointia erilaisiin ja eripituisiin sijaisuuksiin.

Tämän kevään merkittävä rekrytointi minun kannaltani on uuden talousjohtajan valinta. Hän kun on minun työparini kaikissa isoissa ja miksei pienemmissäkin hankkeissa ja toiminnoissa.

Jeesus valitsi kaksitoista opetuslastaan. Jokainen oli erilainen ja yhdessä he muodostivat porukan, joka toimi. Olipa heidän joukossaan petturikin.

Valitseminen on vaikeaa.

Rukoilen ja toivon, että seurakunta saa talousjohtajan, joka uskaltaa katsoa tulevaisuuteen ja tehdä työtä innolla keskellä muutoksia, jöihin seurakuntamme tulevina vuosina joutuu väkisinkin.

Ulla Rosenqvist