Heti kärkeen tarkennus otsikkoon: Onko ujoille enää sijaa työmarkkinoiden majatalossa?
Sosiaalinen media kasvaa ja kukoistaa. Ihmiset facettavat, twiittaavat ja jakavat omaa arkeaan ystävilleen mitä erilaisimmissa kanavissa.
Myös yritykset ovat hypänneet mukaan samaan virtaan. Valistuneimmat ovat valjastaneet henkilöstönsä verkostoitumiset talkoisiin. Ai miksikö? No ihminen kiinnostaa aina enemmän kuin kuivaksi mielletty yritys tai organisaatio.
Millainen on sitten hyvä työntekijä sosiaalisessa mediassa? Siitä on jaettu mm. seuraavanlaisia ohjeita: Rakenna itsestäsi henkilöbrändi. Luo itsestäsi kuva asiantuntijana. Rakenna verkostoja. Tee itsestäsi laumanjohtaja.
Näitä ohjeita lukiessani mietin onko ujoille sijaa näissä kekkereissä?
Myös seurakunta kaipaa toimintaansa aktiivisia ihmisiä.
Onko ujoille sijaa seurakunnan majatalossa?
Janne-Antti "Jantti" Latvala
Matti Ketola 26.11.2014 14:30
Jantti 26.11.2014 14:57
Tuo pulla-juttu oli minulle kyllä uusi. Aika hyvä :o)
Eila 1.12.2014 19:49
Jantti 2.12.2014 08:27