Aikuiset
Ihmisiä Taiteiden yössä.

Aikuiset

Hei Sinä aikuinen seurakuntalainen!

Seurakunnan aikuisten toiminta on ennen muuta työikäisiä ihmisiä varten.Tuusulan seurakunta tekee yhteistyötä kirkon eri herätysliikkeiden ja virallisten lähetysjärjestöjen sekä muiden kristillisten yhteisöjen kanssa.

Viikottaisten jumalanpalvelusten lisäksi seurakuntamme tarjoaa aikuisille monipuolisia mahdollisuuksia kasvaa uskossa ja kokea keskinäistä yhteyttä muiden seurakuntalaisten kanssa.

Kerran kuukaudessa vietetään sunnuntaisin klo 17 Kohtaamispaikka-messua, joka on raikas ja nuorekas iltamessu. Musiikista vastaa houseband. Messun aikana lapsille on pyhäkoulu.

Sivun vasemmalla olevasta valikosta sekä alla olevista linkeistä pääset tutustumaan eri toimintamuotoihin tarkemmin.

Tervetuloa mukaan!

Aikuisten toiminnasta vastaavat papit Lauri ja Eliisa sekä vapaaehtoistyön koordinaattori Raita:

• Lauri Seppänen, p. 040 670 6556
  • Satu Mäkinen, p. 040 6747766
  • Raita Karmavuo, p. 040 535 7150

Tarkemmat esittelyt työntekijöistä täältä.

Liity postituslistalle

Liity mukaan sähköpostilistallemme. Saat joka viikko tietoja toiminnastamme omaan sähköpostiisi.

Tulevia tapahtumia

Ti 19.3.2024 10:00
Martta Augusta-koti, Kievarinkaari 1
Hyvän Tuulen Tuvat ovat vapaaehtoisten emäntien ja isäntien vetämiä kaikille avoimia, matalan kynnyksen kohtaamispaikkoja Tuusulassa. Tuvat toimivat Tuusulan seurakunnan ja kunnan yhteistyönä. Tarjolla kuppi kuumaa tai kylmää juotavaa ja pientä purtavaa, mutta ennen kaikkea mukavaa yhdessäoloa ja keskusteluseuraa! Tarkemmat tiedot Hyvän Tuulen Tuvat -linkin alla (Toiminta -> Hyvän Tuulen Tuvat)
Ti 19.3.2024 13:00
Iloiset Afrikan auttajat- ryhmä
Kotikirkko - Armo (Monitoimitila)
Jokelan Iloiset Afrikan auttajat -ryhmä kokoontuu Kotikirkolla joka toinen tiistai lähetystyön hyväksi. Lähetysinfoa sekä kuulumisia kahvien äärellä ja mahdollisuus tehdä omaan tahtiin käsitöitä. Mukana kansainvälisen työn koordinaattori Johanna Makkonen.

Kotikirkko - Armo (Monitoimitila), Keskustie 2, 05400 Jokela
Ti 19.3.2024 18:30–20:30
Miesten Raamattupiiri
Kotikirkko - Usko (Ryhmätyötila)
Miesten Raamattupiirissä luemme Raamattua, keskustelemme sen tekstistä ja rukoilemme yhdessä. Kokoonnumme Kotikirkon Usko-pienryhmätilassa.

Kotikirkko - Usko (Ryhmätyötila), Keskustie 2, 05400 Jokela
Ti 19.3.2024 18:30
Sanan ja rukouksen iltamessu
Tuusulan kirkko
Ehtoollinen, ylistysmusiikkia, kohtaamiskahvila, mahdollisuus esirukoukseen. Puhumassa Liisa Pura ja Katriina Reponen. Ylistyksessä Wanhat Herrat. Mukana seurakunnan pappi ja Heljä Markkula

Tuusulan kirkko, Kirkkotie 34, 04310 Tuusula
Ke 20.3.2024 10:00
To 21.3.2024 10:00
To 21.3.2024 10:00
Kellokosken Hyvän Tuulen Tupa
Kellotupa, Koulutie 20
HUOM! Kellokosken Hyvän Tuulen Tupa on tammikuussa (11. ja 25.1.) Kustaa Aadolf-kodin tiloissa. To 18.1. ei ole tupaa.
To 21.3.2024 18:30
Naisten raamattupiiri
Kotikirkko - Usko (Ryhmätyötila)
Naisten piiri parittomien viikkojen torstaina klo 18.30
kokoonnumme keskustelemaan, miten elää kristittynä tässä
ajassa L10T-elämäntapakurssin askeleisiin perustuen.
Ilta sopii sekä nuorille että aikuisille !

Kotikirkko - Usko (Ryhmätyötila), Keskustie 2, 05400 Jokela
Pe 22.3.2024 10:00
Su 24.3.2024 12:00
Messu
Kellokosken kirkko
Riitta Sandberg Suomen Lähetysseurasta saarnaa ja on mukana messukahveilla., Pyhäpäivä: Palmusunnuntai / Palmsöndagen, Tekstit: Psalmi:Ps. 22:2-6 tai Ps. 118:26-29, 1. lukukappale:Jes. 50: 4-10 tai Sak. 9:9-10 (1. vuosikerta), 2. lukukappale:Fil. 2:5-11 (1.vuosikerta) tai Hepr. 7:24-27, Evankeliumi:Matt. 21:12-17 (18-22), Pyhäpäivän aihe: Kunnian kuninkaan alennustie, Toimittaa pastori: Lauri Seppänen, Kanttorina: Antti Vilkko, Avustajat: Johanna Makkonen, Vieraileva saarnaaja: Riitta Sandberg Suomen Lähetysseurasta, Kolehti: Seurakuntatyöhön ja teologiseen koulutukseen Suomen Lähetysseuran kautta teemalla Evankeliumin sanoma kuuluu kaikille.

Kellokosken kirkko, Männistöntie 5, 04500 Kellokoski
Su 24.3.2024 13:30
Messukahvit ja lähetysinfo
Kellokosken seurakuntatalo
Su 24.3. \"Muutos on mahdollista\". Kellokosken kirkon messukahveilla vartin lähetysinfo, jossa mukana Riitta Sandberg Suomen Lähetysseurasta. Riitan viesti on, että hyvä sanoma saa aikaan muutosta ihmisten elämässä.

Kellokosken seurakuntatalo, Männistöntie 5, 04500 Kellokoski
Su 24.3.2024 14:00