Blogi
Sormet tietokoneen näppäimistöllä.

Blogi

Tervetuloa blogiimme. Blogin kirjoittajat ovat seurakuntalaisia ja seurakunnan työntekijöitä.

Aiheet

Kirjoitusten aiheet pureutuvat tuusulalaisten arkeen, ja tarjoavat kristillisiä näkökulmia elämään. Jos haluat liittyä kirjoittajiin, ota yhteyttä viestinnän tiimiin.

Lapsityön blogi

Lapsityön blogi on siirtynyt näille sivuille. Voimme lukea lapsityön kuulumisia muiden ajatusten kanssa. Vanhan blogin www.herrantertut.blogspot.com kirjoitukset säilyvät edellen samassa osoitteessa. Blogia ei enää päivitetä.

Blogi: Katso ihminen!

Seison peilin edessä. Vaikka kuinka yritän peilaillen näyttää edes hieman itseltäni, en onnistu. Peilikuva väristää ja kuva, joka kotoisen peilini kautta on itselleni itsestäni muodostunut, on aivan erilainen. Onnekseni tällä ... Lue lisää

Blohannan Jogi – blogi

Blogissa kurkistetaan kansainvälisen työn koordinaattorin päivään Lue lisää

Blogi: Jumalan voima

Ilkka Ettala pohtii blogitekstissään julkkisten jumalasuhdetta Lue lisää

Blogi: Jumalan siunausta uudelle vuodelle?

Katja Vihmakoski pohtii siunaamisen merkitystä blogitekstissään. Lue lisää

Arkisto vuosi 2023