Kansainvälinen työ/ International work

Kansainvälinen työ/ International work

Olemme mukana lähetystyössä
Angolassa, Intiassa, Kolumbiassa,  Kroatiassa, Tansaniassa, Thaimaassa ja Virossa sekä SAT-7 mediatyössä.
Meillä on myös ystäväseurakunnat
Unkarissa ja Virossa.

Tuusulassa voit tulla mukaan
lähetyspiireihin ja tilata itsellesi Kansainvälisen työn infokirjeen. Nimikkolähettiemme rukous- ja uutiskirjeitä on myös mahdollista tilata . Äitien- ja isänpäivän lounaiden tuotto menee seurakuntamme lähetystyöhön; lounaille voi tulla mukaan myös talkoolaisena.
Lähetystyöntekijät vierailevat mm. messuissa, ja lähetystyöstä voi kuulla myös eri toimintamuotojen toiminnassa.
Luetaan yhdessä -ryhmissä voi oppia suomen kieltä. Lisäksi järjestämme
monikulttuurisia iltoja, joihin ovat tervetulleita niin maahanmuuttajat kuin myös kaikki, jotka haluavat tutustua uusiin tulijoihin.

Toivotamme seurakuntaamme kaikki tervetulleeksi!

Sinä olet lämpimästi tervetullut mukaan!
Ota yhteyttä!

IN ENGLISH:

You are warmly welcome to our Parish!

For you who want to learn Finnish there are Luetaan yhdessä -groups. We also have Multicultural Sunday evenings in Jokela.

Our activities are mainly in Finnish – welcome also to these activities! Everybody is warmly welcome to our Parish! We would be delighted to see You!

Please, write or phone us for more information!

Johanna Makkonen
Kansainvälisen työn koordinaattori
Coordinator of international work
**@**